Οταν πέθαινα δεν ήσουν εδώ...(Ενα αληθινό βιωματικό άρθρο)

 


Τώρα πλέον δεν νομίζω να έχεις θέση εδώ.....

Είχα βγει από έναν γάμο άρρωστο και ένοιωθα τόσο δυνατή που τα είχα καταφέρει.εργαζόμουν,τα παιδιά μου ήταν χαρούμενα και εκεί που όλα μου πήγαιναν καλά σε γνώρισα....

Οταν το θυμάμαι ακόμα με πιάνει αυτή η αναθεματισμενη κρίση ήσουν τόσο καλός τόσο όμορφος.έλεγα μέσα μου πως δεν μπορεί να είσαι αληθινός πέρασε καιρός και μου επιβεβαιωνες πόσο λάθος είχα να αμφιβάλλω για εσένα 

Σε αγάπησα τρελά σου χάρισα ότι είχα έμεινα έγκυος από εσένα κάτι που το "ήθελες τόσο πολύ " και ναι μεγάλωνε μέσα μου ήμουν τόσο χαρούμενη....

Πόσο χαζή

Μια μέρα έτσι ξαφνικά είπες αγάπησα άλλη ,πιέζομαι από τα παιδιά σου γκρεμιστηκα δεν το πίστευα πως από την μία στιγμή στην άλλη άλλαξες τόσο πολύ

Ομως σε άφησα να κάνεις αυτό που αποφάσισες.ήμουν μόνη έγκυος σε μια δύσκολη ηλικία δεν ήξερα τι να κανω χρεωμενη σε άθλια κατάσταση

Πέρασε ο καιρός και γέννησα ένα υπέροχο παιδί

Ω δεν ήσουν ενταξει στις υποχρεώσεις σου ποτέ όλα ήταν πάνω μου βρέθηκα τόσο χρεωμένη που ούτε εγώ δεν το κατάλαβα,ήμουν άνεργη με τρία παιδιά. 

Το παιδί μας σήμερα είναι δύο χρόνων το βλέπεις που και που φέρνεις και γάλα.φυσικά και χωρισες με την άλλη όμως ξέρεις κάτι;

Οταν απειληθηκα με έξωση δεν με βοήθησες με αγνοησες όταν δεν είχα ούτε τα βασικά για το παιδί μας που φυσικά δεν έχεις αναγνωρίσει δεν ήσουν εδώ.

Βρέθηκε ένας άνθρωπος μια κοπέλα που με στήριξε και ένας κόσμος άγνωστος αγάπησαν το παιδί σου περισσότερο από εσένα είμαι ακόμα σε δύσκολη κατάσταση εσύ με έφερες το ξερεις αυτό όμως θα παλέψω μπορεί να ζητιανεψω ακόμα μέχρι το παιδί Μου να πάει σταθμό όμως καμία κρίση πανικού δεν σου αξίζει όσο κι αν παρακαλάς πλέον δεν ανήκεις εδώ....

Κανένα παιδί σου δεν υπάρχει εδώ....ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ


Ψυχολογικός Φάρος