Οι δημότες του Παύλου Μελά δεν αξίζουν ημίμετρα : Ξενιτόπουλος Θεόδωρος (Θοδωρής)

 




Ονομάζομαι Ξενιτόπουλος (Θοδωρής) Θεόδωρος γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Σταυρούπολη του δήμου Παύλου Μελά με καταγωγή απο το χωριό Νικόπολη

Είμαι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ψυχολογικού Φάρου όπου παρέχουμε υπηρεσίες υποστήριξης για τη βελτίωση της ζωής των πολιτών ψυχικής και οργανικής υγείας σε όλη την επικράτεια
Επίσης βρισκόμαστε σε επικοινωνία με τη Δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος (Γ.Α.Δ.Α) για τον εντοπισμό παιδόφιλων και αυτοχείρων
Η πείρα μου και η εμπειρία μου αυτά τα 14 χρόνια με ανάδειξαν όσο ως έναν από τους κορυφαίους φορείς της χώρας στα θέματα κοινωνίας και υγείας
Η επιμονή ,υπομονή και η άγνοια κινδύνου στα κέντρα αποφάσεων είναι αυτά που με διακρίνουν με μοναδικό σκοπό την βοήθεια των συνανθρώπων μου
Η υποψηφιότητα μου ως δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη "Αλλαγή στο δήμο Παύλου Μελά" με επικεφαλής τον κύριο Δημήτρη Ασλανίδη έχει σκοπό να βοηθήσει όλους μα όλους τους πολίτες του δήμου μας ανεξάρτητα αν μας ψήφισαν ή δεν μας ψήφισαν ακόμα και αν είπαν άσχημα λόγια για εμάς με απόλυτο σεβασμό.
Ξέρω και γνωρίζω ότι τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, ας τα αποδείξουμε πλέον μόνο με πράξεις.
Οι δημότες του Παύλου Μελά δεν αξίζουν ημίμετρα
Φτάνει πια ας κοιτάξουμε μπροστά έτσι κι αλλιώς πίσω υπάρχει η αλαζονεία και η ανικανότητα, το χάος
Α.Π.Δ 5753-24/4/2012