Αναστασιάδης Νικόλαος : Ψηφίζουμε αυτόν που ξέρουμε ότι πραγματικά θα προσφέρει στον τόπο μας


Ονομάζομαι Αναστασιάδης Νικόλαος του Γεωργίου γεννημένος στη Φωτεινή Καστοριάς το 1968 από αγροτική οικογένεια ,είμαι παντρεμένος με την Καραγιαννίδου Κωνσταντίνα όπου απέκτησα δύο παιδιά τον Γεώργιο και Δημήτρη . 

Από μικρή ηλικία ασχολήθηκα με τη γεωργία γιατί την αγάπησα και

μπορούσα να είμαι στον τόπο μου.

Είμαι εν ενεργεία διευθύνων σύμβουλος στην εταιρεία Γ.Ε.Ο.Κ  Α.Ε άμισθος.

Υπήρξα αντιδήμαρχος στο δήμο Βιτσίου.

Πρόεδρος του τοπικού κοινότητας Μεταμόρφωσης Φωτεινής.

Υπήρξα αρκετά χρόνια διοικητικό μέλος στον αγροτικό συνεταιρισμό Φωτεινής.

Υπήρξα μέλος στο Γεωργικό συνεταιρισμό Καστοριάς.

Η εθελοντική προσφορά στον πολιτιστικό σύλλογο συνεχίζεται ακόμα μέχρι και σήμερα.

Είμαι εδώ και πάρα πολλά χρόνια εθελοντής αιμοδότης και πρόσφατα απέκτησα το ευρωπαϊκό δίπλωμα πρώτων βοηθειών.

Ποιος είναι ο λόγος της υποψηφιότητας σας με την παράταξη ''Ωρα γιά δουλειά - συνεχίζουμε'' με επικεφαλής τον κύριο Ιωάννη Κορεντσίδη;



Στο πρόσωπο του κυρίου Κορεντσίδη διαπίστωσα και πίστεψα στις ιδέες του και δεν μένει μόνο στις προεκλογικές υποσχέσεις αλλά τις κάνει πράξεις.

Η παράταξη μας δεν είναι παράταξη εκδίκησης αλλά σωστής αξιολόγησης με αξιοκρατικά κριτήρια χωρίς ρουσφέτια και προεκλογικές υποσχέσεις που δεν θα υλοποιηθούν ποτέ.

Ποιες προτεραιότητες έχετε θέσει ως κύριο μέλημά σας και ποιά πιστεύετε ότι είναι τα προτερήματα σας ώστε να παρακινήσετε τον κόσμο να ψηφίσει εσας;

Οι προτεραιότητές μου είναι ο πρωτογενής τομέας και γενικά η ανάπτυξη και η εξέλιξη του τόπου με την εμπιστοσύνη που μου δείχνει ο κύριος Κορεντσίδης και με τις γνώσεις που κατέχω πιστεύω ότι μπορούμε να πετύχουμε και θα πετύχουμε πολλά πράγματα.


Κύριε Αναστασιάδη είστε ένας άνθρωπος της προσφοράς και πολλές φορές μάλιστα έχει βοηθήσει πάρα πολύ κόσμο χωρίς να το μάθει ποτέ και αυτό είναι προς τιμή σας και δείχνει το ήθος σας.


Θοδωρής Ξενιτόπουλος

Πρ. και διευθύνων σύμβουλος Ψυχολογικού Φάρου


https://psychologik-faros.blogspot.com/