Κώτη Κωνσταντίνα: Ψηφίζουμε άνθρωπο που ξέρουμε ότι πραγματικά θα προσφέρει στον τόπο μας


Κυρία Κώτη σας ευχαριστούμε που δεχτήκατε να παραχωρήσετε συνέντευξη σε εμάς.

Οπότε να σας κάνουμε μερικές ερωτήσεις και μετά από κάτω να δούμε το βιογραφικό σας.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1) Γιατί επιλέξατε να ασχοληθείτε με τα κοινά;

Ο λόγος που επέλεξα να ασχοληθώ με τα κοινά είναι που η φωνή του πολίτη δεν ακούγεται .

Για όλα αυτά που γίνονται γύρω μας επιβάλλεται να πάρω θέση και για αυτό αποφάσισα να μπω σε ένα ψηφοδέλτιο που έχει αξιόλογα άτομα με έναν ικανό αρχηγό υποψήφιο δήμαρχο τον κύριο Δημήτρη Ασλανίδη.


2) Ποια νομίζετε ότι είναι τα προβλήματα που πρέπει να βελτιωθούν;

Είναι αρκετά τα προβλήματα στην καθημερινότητα του Πολίτη.

Το κυκλοφοριακό, η έλλειψη πάρκινγκ, η έλλειψη φωτισμού, η έλλειψη καθαριότητας και η ασφάλεια του πολίτη.

3) Ποιοι είναι οι στόχοι σας για τον τόπο σας που τόσο πολύ αγαπάτε;

Ο αρχικός μου στόχος είναι να ακούγεται η φωνή του κάθε πολίτη και αυτό νομίζω ότι συμπεριλαμβάνει όλα τα δικαιώματα καθώς και τις απορίες των συνδημοτών μου

Θα δώσω δυναμικά τον δικό μου αγώνα, θα παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις και με τις δυνάμεις που θα μου δώσει ο κόσμος, που θα εκτιμήσει στο πρόσωπό μου.

Είμαι σίγουρη για τις ικανότητές μου, θέλω πραγματικά να πιστέψετε σε μένα και να με τιμήσετε με την ψήφο σας με απόλυτη εμπιστοσύνη.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Είμαι η Κώτη Κωνσταντίνα.

Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη, μεγάλωσα και κατοικώ στη Σταυρούπολη.

Είμαι μητέρα τριών παιδιών.

Εργάζομαι ως Διοικητική Υπάλληλος στο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Γεώργιος Παπανικολάου.

Σπούδασα Διοικητικό και Οικονομικό Στέλεχος Επιχειρήσεων στο ΔΙΕΚ Ευόσμου.

Διετέλεσα ιδρυτικό μέλος στον Α.Σ. Taekwon-do μαχητές του Βορά.

Είναι η πρώτη μου συμμετοχή στα κοινά του τόπου που μεγάλωσα και αγαπώ.

Ζητώ τη στήριξή και την ψήφο σας, για να μου δοθεί η ευκαιρία να αγωνιστώ για όλους εσάς!

Να αγωνιστώ με ήθος και εντιμότητα για έναν καλύτερο Δήμο!

Για την ασφάλεια και την ποιότητα ζωής που αποτελούν προτεραιότητα όλων μας!

Δώστε μου την δύναμη να γίνω η φωνή σας!


Γιαννούλης Παναγιώτης 

Αρθρογράφος