Μητράκας Ευάγγελος : Ψηφίζουμε αυτόν που ξέρουμε ότι πραγματικά θα προσφέρει στον τόπο μας


Σήμερα είναι μία ξεχωριστή ημέρα για εμένα πού παίρνω συνέντευξη
από έναν άνθρωπο που πραγματικά θαύμαζα από πολύ παλιά για την αξιοπρέπεια και το ήθος που τον διακατέχει και θεωρώ τιμή μου που δέχτηκε να μιλήσει μαζί μου

Θα μας πείτε λίγα λόγια γιά τον Ευάγγελο Μητράκα;

Υπήρξα πρωταθλητής Ελλάδος στο άθλημα της πυγμαχίας στις κατηγορίες εφήβων και νέων και πρώτος στο διεθνές τουρνουά "Δημήτρια".

Είμαι προπονητής πυγμαχίας Α' κατηγορίας.

Είμαι καθηγητής φυσικής αγωγής και εργάζομαι ως εκπαιδευτικός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Τα τελευταία 8 χρόνια εργάζομαι σε δημοτικά σχολεία του δήμου μας.

Είναι παντρεμένος με την Άρτεμις Τσολακίδου και έχω τρεις γιους τον Κωνσταντίνο τον Αλέξανδρο και τον Δημήτριο.

Είμαι δημότης Αμπελοκήπων από το 1996 τη χρονιά που παντρεύτηκα .

Στους Αμπελόκηπους. όμως από το 1987 έχω συνεχή παρουσία εφόσον εργαζόμουνα ενώ ήμουν φοιτητής στο χώρο της εστίασης.

Στην άλλη μου " αγάπη" το ποδόσφαιρο έχω παίξει σε ομάδες μέχρι  Δ' Εθνικής 

Έχω ασχοληθεί με τον συνδικαλισμό επί σειρά ετών ως πρόεδρος και γραμματέας του αλιευτικού συνεταιρισμού Νέου Ρυσίου ως μέλος του αλιευτικού συνεταιρισμού Νέας Κρήνης και ως μέλος του συλλόγου προπονητών πυγμαχίας Βόρειου  Ελλάδος.

Κύριε Μητράκα για ποιό λόγο κατεβαίνετε στην τοπική αυτοδιοίκηση ως κοινοτικός σύμβουλος με τον κύριο Λάζαρο Κυρίζογλου;


Κακά τα ψέματα, η παράταξή μας με δήμαρχο τον κύριο Λάζαρο Κυρίζογλου που διοικεί τα τελευταία 20 χρόνια τον δήμο μας έχει κάνει πολύ καλή δουλειά, σε όλους τους τομείς

(Καθαριότητα, σχολεία, πολιτισμό, υγεία, οικονομία κ.α.)

Το προσωπικό μου στοίχημα είναι να βοηθήσω στα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι συνδημότες μου γνωρίζοντας οτι θα υπάρχει πάντα η άμεση επικοινωνία με την παράταξη 

Επιθυμώ να γίνω η γέφυρα για ουσιαστική επικοινωνία του δημότη με τον κάθε αρμόδιο της αυτοδιοίκησης για το εκάστοτε ζήτημα που παρουσιάζεται είτε είναι προσωπικό είτε επαγγελματικό είτε θέμα της γειτονιάς του.

Το τηλέφωνο μου και το e-mail μου θα είναι πάντα διαθέσιμο για οτιδήποτε χρειαστούν οι συνδημότες μου  



Θοδωρής Ξενιτόπουλος 
Αρθρογράφος

Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος Ψυχολογικού Φάρου