Εξαφανίστηκε; 8 φανταστικές ατάκες για να του στείλεις… και να τον διαγράψεις από τη ζωή σου


 Και πολύ ασχολήθηκες φίλη μου!

 Αναφέρομαι κυρίως, σε κάποια συμπαθέστατα κατά τ’ άλλα αγόρια, τα οποία εφάρμοσαν την τεχνική του ghosting (δλδ της εξαφάνισης) για ακόμη μία χρονιά, δυστυχώς με μεγάλη επιτυχία!

Και αντί λοιπόν να λένε, ότι ευτυχώς που υπάρχουν υπέροχες ψυχές εκεί έξω, που ασχολούνται μαζί τους σοβαρά με σκοπό τη σύναψη δεσμού και γιατί όχι και γάμου, αυτοί μία ωραία μέρα, απλά σταματούν να δίνουν σημάδια ζωής και εξαφανίζουν τα ίχνη τους διά παντός. Και μένεις εσύ φίλη μου, να αναρωτιέσαι τι έκανες λάθος και να σκέφτεσαι μήπως το παρατράβηξες όταν του είπες να πεις μια καλησπέρα στον αδερφό του!

Σε παρακαλώ πολύ κορίτσι μου ήρθε η ώρα να συνέλθεις. Προφανώς και δεν φταις πουθενά, διότι η εξαφάνιση ήταν προδιαγεγραμμένη. Και επειδή προφανώς και δεν του αξίζει κανένα μήνυμα και κανένα τηλεφώνημα, αλλά του αξίζει η ειρωνεία, παρακάτω σου έχω 8 υπέροχα και άκρως ειρωνικά μηνύματα που μπορείς να του στείλεις και να… κάνεις την μεγάλη σου έξοδο!

«Κρίμα και δεν προλάβαμε να κάνουμε τη σκηνή με την Demi Moore, τον Patrick Swayze και τον πηλό»!

Η γνωστή και κλασική ταινία «Ghost» που το φάντασμα Swayze επισκέπτεται τη -ζωντανή- αγαπημένη του, Demi. Σίγουρα το δικό σου φάντασμα θα μπει αμέσως στο πετσί του ρόλου

«Την επόμενη φορά που θα μου ζητήσει η ανιψιά μου ιστορία με φαντάσματα, να της πω τη δική σου»;

Τουλάχιστον να εκπαιδεύεται η μικρή από νωρίς!

«Νομίζω ότι αυτή την περίοδο δεν είσαι σε θέση να ορίσεις τα όρια της σχέσης μας, μιας και αυτά που ήδη υπάρχουν δεν με καλύπτουν. Θα ήθελα λοιπόν να μην με ξαναενοχλήσεις»!

Τρέλα αυτός, τρέλα κι εσύ!

«Έχω την εντύπωση ότι το κινητό σου δεν έχει μπαταρία εδώ και δύο εβδομάδες. Πες μου αν θέλεις να σου δανείσω τον φορτιστή μου»!

Μα πόσο μεγαλόψυχη μπορεί να είσαι!

«Νιώθω ότι σου έδωσα την εντύπωση ότι είμαι εντάξει με το να μην μιλάμε για εβδομάδες. Χίλια συγνώμη αλλά δεν είναι αυτό που ήθελα».

Ποιες εβδομάδες κούκλα μου; Και πολύ περίμενες!

«Να περιμένω κάποια δικαιολογία σου, ή να διαγράψω κατευθείαν τον αριθμό σου»;

Αναρωτιέμαι γιατί δεν το έχεις κάνει ακόμα!

«Έλα παραδέξου το, παίζουμε το ποιος θα αντέξει περισσότερο χωρίς να στείλει πρώτος μήνυμα! Εντάξει κέρδισες»!

Σε περίπτωση που έχεις χιούμορ και θέλεις να το μοιραστείς μαζί του.

«Νομίζω ότι με πιέζεις πολύ και ήρθε η ώρα να χωρίσουμε. Αντίο».

Και μετά από αυτό… ήρθε η ώρα όντως να διαγράψεις τον αριθμό του!



ΠΗΓΗ