«Έχουμε 2 χρόνια να το κάνουμε, φταίω εγώ αν τον απατήσω;


 Δεν θέλω να μαραζώσω επειδή ο άντρας μου δεν θέλει να κάνει σ.ξ!

Ειρήνη, 38 ετών

«Έχουμε να κάνουμε 2 χρόνια, εγώ θα φταίω αν τον απατήσω; Ειλικρινά, βαρέθηκα να αισθάνομαι ανεπιθύμητη! Ολόκληρη η ζωή μου περιστρέφεται γύρω από την οικογένειά μου και, τα τελευταία 12 χρόνια, δεν παραμέλησα ποτέ το σπίτι, τα παιδιά, τον σύζυγο ή την εργασία μου

Μέρα μπαίνει μέρα βγαίνει, εγώ είμαι πάντα στο πόδι να καλύψω τις ανάγκες τους, να συζητήσω τα προβλήματά τους, να φροντίσω το σπίτι, να τρέξω στους γιατρούς, να προλάβω δυσκολίες, να ανταπεξέλθω σε έκτακτες καταστάσεις και να συνεισφέρω στον οικογενειακό προϋπολογισμό. 

Όλα αυτά, τα κάνω πάντα με χαμόγελο για να μην στεναχωρήσω κανέναν. Φροντίζω πάντα την ψυχική μου υγεία και προσπαθώ να είμαι δυνατή, ανθεκτική και χαρούμενη. Το μόνο που ζητάω, είναι μια ουσιαστική σχέση με τα παιδιά μου, που ευτυχώς την έχω, και μια τρυφερή σχέση με τον άντρα μου, που δυστυχώς δεν την έχω!

Δεν ξέρω πού έχω κάνει λάθος! Αναζήτησα πολλές φορές τις ευθύνες μου και άλλες τόσες τις συζήτησα με τον άντρα μου. Απ’ ότι φαίνεται, όμως, η σχέση μας έχει μπει στον αυτόματο κι εκείνος δεν κάνει καμία προσπάθεια να την αναθερμάνει. 

Πριν μπω στη διαδικασία να μαραζώσω λοιπόν, πριν αρχίσω να νιώθω “άσχημη”, “γριά” και “ανεπιθύμητη”, αποφάσισα πως, αν τελικά ενδώσω σε κάποιον άλλον, δεν θα φταίω εγώ. 

Έχουμε να περάσουμε χρόνο μόνο οι δυο μας σαν ζευγάρι πάνω από 5 χρόνια, ενώ δεν έχουμε κάνει σ.ξ τα τελευταία 2. Είμαι σίγουρα ένα βήμα πριν το διαζύγιο, οπότε η απιστία (στα μάτια μου) δεν μοιάζει με προδοσία - είναι η φυσική συνέχεια των πραγμάτων».


ΠΗΓΗ