Να μείνω με τον άντρα μου που δεν με καλύπτει ερωτικά ή να συναντηθώ με τον παλιό μου έρωτα;

 


Είμαι σε δίλημμα. Να μείνω με τον άντρα μου που είναι καλό παιδί και μας τα προσφέρει όλα αλλά δεν με καλύπτει σε.ουαλικά και τον έχω κερατώσει 2-3 φορές ή να συναντηθώ με τον παλιό μεγάλο μου έρωτα και όπου βγει;

Ο ένας με καλύπτει συναισθηματικά αλλά όχι σε.ουαλικά και ο άλλος το αντίστροφο. Έχω χρόνια να νιώσω λίγη χαρά και με δυο μικρά παιδιά έχω ζοριστεί. Είμαι 35 και έχω κλειστεί μέσα από τα 25 μου. Τί να κάνω;

Απαντάει η Σύμβουλος Σχέσεων κυρία Βίκυ Κάουλα

Αγαπητή φίλη,

Όπως καταλαβαίνεις, δεν μπορεί κανείς άλλος να πάρει την απόφαση αυτή για λογαριασμό σου. Εσύ θα πρέπει να σταθμίσεις την κατάσταση και τι πραγματικά θα είναι καλύτερο για σένα να κάνεις.

Στο πολύ σύντομο αλλά συνάμα περιεκτικό μήνυμά σου έχεις παραθέσει αρκετές σκέψεις. Διάβασέ τις και στάθμισε την κατάσταση, δες τι είναι αυτό που θα σε έκανε να νιώσεις καλά και εντάξει με τον εαυτό σου και αποφάσισε πώς θα πορευτείς.

Καλή συνέχεια!


Βίκυ Κάουλα
Life & Business Coach
Σύμβουλος Διαπροσωπικών Σχέσεων
Προσωπικής Ανάπτυξης & Ενδυνάμωσης
Εκπαιδεύτρια Διαζυγίου


ΠΗΓΗ